A mochi egy élmény

mochi

mochi

Hogy kerül a mochi az asztalra?

2016. május 18. - patakidora

sajatmochi.jpg

Mochi. Már a szó is vicces. Amióta ismerkedem vele, egyre többször hangzik el a családban, így már nem cseng idegenül.

A nevénél már csak az állaga mókásabb, nyúlós puhaság, amit két nyelettel el lehet tüntetni, és különféle, finomabbnál finomabb töltelék lapul a duci golyókban.

Én itt Budapesten az egyik bevásárlóközpont keleti típusú éttermében kóstoltam először és gyakran visszajártam kimondottam a rizsgolyó miatt.

Aztán a hétköznapok ritkították az alkalmakat, és a minősége sem volt már olyan jó, mint az elején, így elszakadtunk egymástól a mochi és én.

Néhány hete valamilyen különleges konyhai alapanyag után kutatva bukkantam rá ismét az interneten az édességre, feltolultak az emlékek és azóta megállíthatatlanul, minden nap gyártom a gömböcöket. Lassan vállalható fotók is készülnek.

A blogot azért hoztam létre, hogy átadhassam az elragadtatásom ez iránt a kétfalatnyi nyúlós, rágós finomság iránt, amit ha megkóstolsz, egyből eldől, hogy barátok lesztek-e vagy látni sem akarod többé. Ha viszont ízlik, utána nagyon gyakran szeretnéd majszolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mochi.blog.hu/api/trackback/id/tr948727994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása